Pirkdami prekes dažniausiai žiūrime ne į ką kitą kaip pakuotę. Pakuotė vaidina labai didelį vaidmenį, todėl ieškantiems kaip pritraukti klientus ir pirkėjus reikia daug dėmesio skirti ne tik prekės gamybai, bet ir pakuotės sukūrimui.

maiselis

Norint pritraukti klientus rinktis kokybišką prekę reikia kuo subtiliau, bet tuo pačiu ir aiškiau parodyti, jog prekė kokybiška. Vieni pabrėžia, jog prekė aukščiausios rūšies, kiti tiesiog įvardija, jog prekė kokybiški, treti – pateikia įrodymų (metų gaminys, kokybės sertifikatai ir pan.), dar kiti pasitelkia garsių žmonių atsiliepimus. Visi šie būdai tinkami, tačiau vien idėjos neužtenka, reikia sugebėti ją įgyvendinti.

Svarbiausia informacija pakuotėje turi būti pateikta taip, kad būtų matoma iš karto, nereikėtų jos ieškoti. Nurodžius, jog prekės kokybė aukščiausia rinkoje nugarinėje pakuotės pusėje mažomis raidėmis tikrai nepavyks pritraukti daugelio žmonių dėmesio. Jei gaminami maišeliai, tuomet dažnai ant jų taip par yra parašomi įmonės rekvizitai bei talpinimas logotipas. Be abejo, tie kurie žinos prekę, bus ją bandę žinos ir kur ieškoti informacijos, tačiau tokie žmonės gali rinktis ir neišvaizdžią pakuotę be pateiktos informacijos ar įrodymų apie kokybę, todėl reiktų atminti, jog pakuotė visų pirma yra skirta naujiems pirkėjams pritraukti.

Naujiems produktams rinkoje renkantis pakuotę rekomenduojama ieškoti kažko naujo, neįprasto, kas sudomintų pirkėjus. Tai gali būti visiškai kitokios formos ar neįprastos produktui spalvos, įmantrūs, tačiau lengvai įskaitomi šriftai ar kitos vaizdinės priemonės galinčios pritraukti, sudominti ir priversti išmėginti. Paprasčiausi produktai yra tiesog pasveriami ir supakuojami į polietileninius maišiukus. Deja, ne kiekviena įmonė drįsta rizikuoti pirmuosiuose savo žingsniuose, ypač renkantis pakuotę.

Siekiantiems pirkėjus suvilioti ne kokybe, o kaina pakuotė turi būti visiškai kitokia. Pigios prekės neretai iš tolo šviečia ryškiomis spalvomis ir didelėmis raidėmis, jog prekė yra pigi. Įprastai naudojama nedaug, tačiau labai ryškių spalvų, prekės pigumą pabrėžia dideli ir aiškūs šriftai, pateikiama labai mažai arba iš viso nepateikiama iliustracijų, nuotraukų. Daugelis pigias prekes siūlančių bendrovių pabrėžia tai, jog taupydamos pakuotei gali sutaupyti pirkėjų lėšų, tačiau tai dažniausiai tėra mitas, kuris puikiai įsiskverbė į pirkėjų sąmonę.

Iš tiesų, mažiau spalvų, mažiau dažų leidžia šiek tiek sutaupyti pakuotės sąskaita, tačiau daugeliu atveju tai sudaro minimalią sumą, o prekės pigumas slypi kur nors kitur – mažesniuose gamybos kaštuose, mažesniame siekiamame gamintojo ar pardavėjo pelne ar prastesnėje kokybėje, tad pakuotė tėra reklaminis triukas.